If I reach 1 million...

But in all honesty, thank you all.
The handsome boi:
kggo.info
I have twitter: ParashockX
If you want to support me: www.patreon.com/ParashockX

Жорумдар

  1. Macro

    MacroАй мурун

    wow so handsome 😳

  2. Kryptic Cyborg

    Kryptic Cyborg5 күн мурун

    Yo big fan since overwatch

  3. Eve TheKiwiQueen

    Eve TheKiwiQueen6 күн мурун

    500 comment.. yay

  4. MarpleDuos

    MarpleDuos18 күн мурун

    Nice

  5. Red Cup

    Red Cup25 күн мурун

    ya

  6. What Its Like Being Me lol

    What Its Like Being Me lol26 күн мурун

    lol

  7. Ri Cat

    Ri Cat45 мүнөт мурун

    he change X to a bird real 0.0

  8. Xd XXD

    Xd XXD2 саат мурун

    11111

  9. Polish Jerry

    Polish Jerry2 саат мурун

    Cmon bruv where is ur real face lmfao

  10. The Stop Motion Club

    The Stop Motion Club3 саат мурун

    Your not parashockx

  11. Toms Vilnis pujiņš

    Toms Vilnis pujiņš4 саат мурун

    you look like shad.ical

  12. Reid Fleck

    Reid Fleck6 саат мурун

    This is Marco lol

  13. earl faulkerson

    earl faulkerson6 саат мурун

    Dude macro is that you

  14. Son Goku

    Son Goku8 саат мурун

    No homo

  15. Son Goku

    Son Goku8 саат мурун

    Looking good

  16. Son Goku

    Son Goku8 саат мурун

    Yooooooooooooo

  17. Tommy Steidl

    Tommy Steidl8 саат мурун

    Start a cult rn

  18. HumaneMeat0

    HumaneMeat08 саат мурун

    Apr 1, 2020

  19. NebelKan

    NebelKan8 саат мурун

    At 2 million subs you gonna do the real face reveal

  20. MattZhere

    MattZhere9 саат мурун

    i swear to god macro get out of my screen

  21. UNT彡 Me

    UNT彡 Me10 саат мурун

    How about reveal different body parts each time 1 by 1 LOL?

  22. Juelz Owens

    Juelz Owens10 саат мурун

    That's macro I watch his channel

  23. jackofthejones999

    jackofthejones99911 саат мурун

    congratulations

  24. helloroblox 12311

    helloroblox 1231112 саат мурун

    It's macro

  25. ŚnøwŚtring

    ŚnøwŚtring12 саат мурун

    ı was believed you kidnapper *you breaked my dream*

  26. RealNutzGamer

    RealNutzGamer13 саат мурун

    Aaaaaaaaaaaaaaaa

  27. Tocha 16

    Tocha 1616 саат мурун

    Ur so gorgeous love u

  28. Penguin is bad

    Penguin is bad17 саат мурун

    Imagine this is actually the real parashockx but he has a voice changer, and his second channel is macro... just think about it lol.

  29. Lena Fundora

    Lena Fundora17 саат мурун

    Macrooooooooooooooooooooooooooo

  30. Renée

    Renée19 саат мурун

    Haha

  31. Fadia Bairouti

    Fadia Bairouti19 саат мурун

    If you reach 2M Breathe

  32. maria natsiopoulos

    maria natsiopoulos20 саат мурун

    REEEEEEEEEEE

  33. maria natsiopoulos

    maria natsiopoulos20 саат мурун

    MACRO GET OUT OF THERE THAT IS NOT UR CHANNEL!

  34. maria natsiopoulos

    maria natsiopoulos20 саат мурун

    O-o

  35. Ovi Bolung

    Ovi Bolung20 саат мурун

    Goddammit

  36. Real Drawings

    Real Drawings20 саат мурун

    Damn so handsome!!!

  37. Tehan R.

    Tehan R.21 саат мурун

    No U

  38. Tobee _gamer

    Tobee _gamer21 саат мурун

    more handsome than perfect cell

  39. Sky Tune

    Sky Tune22 саат мурун

    Well ParashockX can be macro That happend once HTB...

  40. Morning Gacha

    Morning Gacha23 саат мурун

    I knew that this was not parashock X cuz of his voice

  41. Isabel Torres

    Isabel Torres23 саат мурун

    At 2 million subs get a cat

  42. Isabel Torres

    Isabel Torres23 саат мурун

    At 3 million subs get another cat LIFE IS GORGEOUS

  43. EASY ORIGAMI

    EASY ORIGAMIКүн мурун

    Hansome boy

  44. Keihan Atmahesa

    Keihan AtmahesaКүн мурун

    Lie

  45. Alex Gamberini

    Alex GamberiniКүн мурун

    this ain it chief

  46. Doffy Goffy

    Doffy GoffyКүн мурун

    I’m actually wondering if this is the real ParashockX.

  47. Duh_lad

    Duh_ladКүн мурун

    parashockx for noobs

  48. Duh_lad

    Duh_ladКүн мурун

    macro

  49. Revenant ZCat

    Revenant ZCatКүн мурун

    I knew it

  50. Mamta Kapat

    Mamta KapatКүн мурун

    Bruh hes macro

  51. The Evil gamer

    The Evil gamerКүн мурун

    At two million subscribers start a religion

  52. Kelly Yardley

    Kelly YardleyКүн мурун

    This is macro

  53. Coffin Guy

    Coffin GuyКүн мурун

    If you reach 2 mil play any game with a famous gamer. Ninja,tfue or whoever u want

  54. F1 BITXCAPTAIN

    F1 BITXCAPTAINКүн мурун

    When you reach 2 million raid my channel

  55. NEVA KURU

    NEVA KURUКүн мурун

    OmG!!!!!!!!!!

  56. Pacó González

    Pacó GonzálezКүн мурун

    We expect a better face

  57. chica

    chicaКүн мурун

    Always wondered what the X means.... NoW i KnOw.

  58. Oni _EX

    Oni _EXКүн мурун

    You said the meaning of X on your channel name. So your full channel name is "ParashoXD you are fooled haha"

  59. GAX Arham

    GAX ArhamКүн мурун

    Hahahah

  60. mohamad

    mohamadКүн мурун

    Wtf

  61. LaminateShark7

    LaminateShark7Күн мурун

    I hate you

  62. Lifty

    LiftyКүн мурун

    Xd

  63. Invisibility blox

    Invisibility bloxКүн мурун

    So so so handsome

  64. John Weak

    John WeakКүн мурун

    why you hide that face it's so handsome

  65. montofishy

    montofishyКүн мурун

    lol I knew it you didn't sound like it

  66. Bruno da Matta

    Bruno da MattaКүн мурун

    Macro?

  67. Qazwini sinsuat

    Qazwini sinsuatКүн мурун

    Macro do Moir for noobs pls

  68. Ezra Thompson

    Ezra ThompsonКүн мурун

    Wow parashock you got macro to do I face reveal because your lazy

  69. CALRO93

    CALRO93Күн мурун

    Who else is thought he was going to be a nerdy skinny guy

  70. إمبراطورية المعرفة

    إمبراطورية المعرفةКүн мурун

    If u hit 2 million TELL US UR FULL NAME

  71. ROASTER LONDA

    ROASTER LONDAКүн мурун

    Are you macro

  72. Speed Squad

    Speed SquadКүн мурун

    Which is more of a low blow, this or Doja Cat?

  73. roman dembek

    roman dembekКүн мурун

    At 2 million subscribers can you do your face reveal?

  74. Saucer 88

    Saucer 88Күн мурун

    Umm why macro why

  75. TheGoodFriends

    TheGoodFriends2 күн мурун

    woof

  76. MR KİD

    MR KİD2 күн мурун

    Shit it is marco wait İT İS A TRAP

  77. SrtaSara

    SrtaSara2 күн мурун

    “If Spain have one more infected of coronavirus the videos end” 🤷🏼‍♀️

  78. Özge Kalaycı

    Özge Kalaycı2 күн мурун

    If you hit 2m subs, you show your real face

  79. Ruben Koldewey

    Ruben Koldewey2 күн мурун

    <a href="#" class="seekto" data-time="44">0:44</a> when you were a little kid youtube didn't even exist, and if it did, it was not popular at all

  80. Koko Pirates

    Koko Pirates2 күн мурун

    im...disappointed.😔

  81. Jijeth Imus

    Jijeth Imus2 күн мурун

    Fun fact: He is just wearing a facial mask XD just kidding

  82. Eidox [GD]

    Eidox [GD]2 күн мурун

    DAMMIT >:v

  83. Retsila47

    Retsila472 күн мурун

    No but seriously can we get a face reveal

  84. James Aldea

    James Aldea2 күн мурун

    Please face reveal, we giving you all what you want, PLEASE 😊😊☺

  85. Mets_Fn

    Mets_Fn2 күн мурун

    Dayum boi thicc

  86. This is my channel Name because I'm unoriginal

    This is my channel Name because I'm unoriginal2 күн мурун

    “If you hit two million subscribers, you make a twitch account”